Ê

Blog

Ödeme sistemlerinde bağışın yeri
1 (1)

2015 yılında dünyada ve Türkiye’de en çok konuşulan konulardan biri hayırseverlik ve paylaşmaktı. Gelin bağış ödemeleri konusundaki gelişmeleri ödeme sistemleri açısından ele alalım. 2015 yazının başlarında Ebay “Sell for Charity (Hayır için Sat)” özelliğini duyurdu. Sell for Charity seçeneği Amerika ve İngiltere’de yaşayan Ebay telefon ve tablet uygulaması kullanıcılarına satışlarının belli bir yüzdesini bağışlayabilme imkanı […]

Devamını oku...
Önemli ‘An’ fırsatı
7

Google’ın yayımladığı “Önemli Anları Kazanın” raporu, şirketlere pazarlama anlamında önemli ipuçları veriyor. Kullanıcıların “önemli anlarının” analiz edildiği rapor, şirketlere de bu anları yakalamak için fırsat sunuyor. Google Asya Pasifik Bölgesi Performans Çözümleri Bölüm Başkanı MAHİR ERKAN, markaların sürekli mobil ve dinamik hale gelen hedef kitleyi, doğru yer ve zamanda yakalamak için bu anlarda iletişim kurabilme […]

Devamını oku...
Alışverişin mobil profili
11

“Türkiye’de interneti olan her 4 kişiden 1’i online alışveriş yaparken, online alışveriş yapan her 3 kişiden 1’i ise mobil alışverişi tercih ediyor. BKM, McKinsey&Company ile birlikte, Ipsos araştırma şirketinin desteğiyle Türkiye’de tüketicilerin mobil alışkanlıklarını incelemek amacıyla 1.550 kişinin katılımıyla “Mobil Alışveriş ve Ödeme Alışkanlıkları” üzerine bir araştırma gerçekleştirdi. Tüketicilerin mobil alışverişi tercih etmesindeki en önemli […]

Devamını oku...
Hayat Beklemez
rvz

Devamını oku...
Havadan 20 TL İade!
rvz_2

Devamını oku...
Mobilin devrimcileri
16

Dünyada Uber, Square, OpenTable, iZettle, PayAnywhere, Venmo; Türkiye’de ise Yemeksepeti, Bitaksi, Hepsiburada, n11 gibi öncü şirketler, mobil devrimi gerçekleştirdi. Küçük sermayelerle başladıkları yolda milyonlarca dolarlık değere ulaştılar. Ortak noktaları dijital çağda manuel olarak yaptığımız pek çok işi sanal ortama ve cebe uyarlamaları. Bu yeniçağda tüketici ne cüzdan ne kart taşımadan tüm rezervasyon, taksi, otel organizasyonlarını […]

Devamını oku...
Girişimciler mobile yönleniyor
15

Startups.watch’un verilerine göre, 2015 yılında yatırım alan 43 girişimin 21’i mobil odaklı. 2015 yılında kurulan 192 girişimin ise 52 tanesinin mobil aplikasyonu var. Veriler gösteriyor ki girişimci de yatırımcı da mobile odaklanmış durumda. Yatırımcıların, ivme gösteren mobil girişimleri kaçırmak istemediğini ifade eden Startups.watch’un kurucusu SERKAN ÜNSAL, Silikon Vadisi’nde son bir yılda yükselen trend “on demand […]

Devamını oku...
Mobil reklamda yolun başındayız
10

Araştırmalar, dünya mobil reklam pazarının yaklaşık 70 milyar doları bulacağını öngörüyor. SEM Data Driven Marketing Genel Müdürü ALİ YILMAZ’a göre mobil reklamcılık henüz yolun başında. Büyük ekran için tasarlanan reklam formatlarının çoğunun uygulamalara uygun olmadığını söyleyen Yılmaz, “Mobil cihazların daha kişisel olduğunu hatırlamak, kullanıcı davranışını anlamak ve kişiselleştirilmiş reklamları rahatsız etmeden kullanıcıya göstermek geleceği belirleyecek” […]

Devamını oku...
Mobile geçmeyen daha kısa yaşar
13

Çiçeksepeti’nin kurucusu EMRE AYDIN, özellikle e-ticaret alanında mobilin yükselişinin kaçınılmaz bir dönüşüm olduğunu söylüyor. Ona göre erken davranan şirketler gelecekte mobilde fark yaratacak. Mobile uyumlu site ve aplikasyon geliştirme süreçlerinin ardından yapılması gereken en önemli yatırımın dijital pazarlama olduğuna dikkat çekiyor. Mobile geçmeyenlerin kısa sürede yok olmasalar bile büyük bir avantajı kaçıracaklarını söylüyor ve ekliyor: […]

Devamını oku...
Mobilin payı katlandı
5

Ebebek, 2012 yılında mobil ticarete başladı. O tarihten itibaren de mobilin payı katlanarak arttı. Bugün e-ticaret cirosunun yüzde 35’ini bu kanaldan yapıyor. E-ticaret ziyaretçi trafiğinin yüzde 60’ı da bu kanaldan geliyor. ebebek’in kurucusu ve CEO’su HALİL ERDOĞMUŞ’a göre gelecek yıl bu zamanlarda e-ticaret cirosunun yüzde 65’i mobil kanaldan gelecek. Türkiye’deki mobil uygulamaları pek beğenmediğini belirten […]

Devamını oku...